هوشمندسازي ازمون‌ها با توانمندي سازمان سنجش و حمايت دولت محقق مي‌شود/ ازمون‌هاي هوشمند به ارامش داوطلبان و خانواده‌ها منجر مي‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نشست شورای مدیران سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: با توجه به حضور افراد توانمند و با تجربه و حمایت‌های دولت از سازمان سنجش، اهداف ارزشمندی همچون هوشمندسازی آزمون‌ها محقق خواهد شد  و موجب آرامش بیشتری برای داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر محمدعلی زلفی گل در این نشست تأکید کرد: سازمان سنجش با سرمایه اجتماعی نظام مرتبط است و همواره مورد اعتماد ملت بوده و زمینه یک رقابت سالم و مطمئن را برای ادامه تحصیل جوانان فراهم کرده است، اگر مردم به این سازمان بدبین شوند اعتماد عمومی به نظام آسیب می‌بیند و هرچه این سازمان علمی‌تر مدیریت شود و سرعت و دقت  بالاتری داشته باشد و نزد ملت ایران و به ویژه جوانان معتبرتر باشد به نفع نظام و کشور خواهد بود.

وی گفت: با توجه به نوع خدمات و حساسیت‌ها نسبت به عملکرد سازمان سنجش صرف اعتبارات برای پیشبرد اهداف مهم سازمان سنجش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

دکتر زلفی گل با اشاره به برنامه‌های سازمان سنجش برای هوشمندسازی و ارتقای کیفیت خدمات، اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور افراد توانمند و با تجربه و حمایت‌های دولت از سازمان سنجش، اهداف ارزشمندی همچون هوشمندسازی آزمون‌ها محقق شده و موجب آرامش بیشتری برای داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: در بازدیدی که از قرنطینه های چاپ سؤالات و قرائت پاسخنامه ها در ساختمان  سازمان سنجش در مشکین دشت کرج داشتم حضور کارکنان خدوم و مخلص این سازمان برای روزها و حتی دو ماه‌ متوالی در قرنطینه کامل و به دور از خانواده و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان را از نزدیک لمس کردم که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر زلفی گل در خاتمه گفت: ایجاد رضایت در بین  کارکنان و نیروهای فنی سازمان سنجش بسیار حائز اهمیت است چراکه آنان با تلاش مضاعف و مستمر در طی سال  سهم بسزایی در برگزاری آزمون‌های متعدد در صحت و سلامت دارند که این امر نقش مهمی  در سرنوشت جوانان کشور و آرامش خانواده آنان دارد.

گفتنی است، در این نشست رئیس، معاونان و مدیران گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور ارائه دادند.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *