آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران و آزمون انتخاب مترجم رسمی جمعه 26 مرداد برگزار می‌شود

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال 1403 در روز جمعه 26 مرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت:  كارت شركت در این آزمون ها از روز سه‌شنبه 23 مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و براي حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار الزامی است.
وی ادامه داد: در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال 1403 تعداد 17 هزار و 162 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که 80 درصد زن و 20 درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه 26 مرداد ماه در 17 حوزه امتحانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و 36 حوزه فرعی در 14 شهرستان برگزار می‌شود.  
معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال 1403 نیز گفت: در این آزمون تعداد 3 هزار و 155 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که 54 درصد زن و 46 درصد مرد هستند و این آزمون روز جمعه 26 مرداد ماه در 2 حوزه امتحانی در تهران برگزار می‌شود.
دکتر صدر در پایان به داوطلبان ثبت نام کننده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره این دو آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *