نحوه ثبت درخواست بررسي مجدد نتايج ازمون هاي سراسري و موظف سازمان سنجش اموزش کشور و روش پيگيري

با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمونهای سراسری و به طور کلی آزمونهای موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل اعلام شده در این اطلاعیه اقدام و اکیدا از ارسال درخواست از سایر روشهای مکاتبه ای وحضوری در این خصوص خودداری نمایند.

لازم به ذکر است اولویت بررسی منحصرا با درخواستهای ثبت شده از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org خواهد بود و پس از اتمام بررسی این دسته از درخواست ها به درخواست هایی که از سایر روشها ارسال شده رسیدگی خواهد شد بنابراین توصیه می شود منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی درخواست بررسی مجدد هر نوع نتیجه اعم از اولیه؛ نهایی؛ معرفی به مصاحبه و آزمونهای عملی و تشریحی و یا مصاحبه را ثبت نمایید.

داوطلب لازم است پس از عضویت و  ورود به سيستم پاسخگويي درخواست جديد را انتخاب و بعد از آن گزينه آزمون مورد نظر و سال مورد نظر را انتخاب و تاييد نمايد سپس با انتخاب گزينه تقاضاي بررسي نتیجه مطابق با مهلت تعیین شده اقدام نمايد.

تذکر مهم1: در صورت عدم موفقیت در ثبت اعتراض از طریق انتخاب گزینه عمومی با توضیحات کامل درخواست خود را ثبت نمایید تا مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد.

تذکر مهم 2: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام ازمون خود، اقدام نمایند.

پس از اتمام مهلت تعيين شده اقدامي در اين  خصوص بررسي ميسر نخواهد بود.

زمان پاسخگويي حداكثر يك ماه پس از اخرين مهلت تعيين شده براي ثبت بررسي خواهد بود لذا داوطلباني كه در مرحله اعلام نتایج نهایی ازمون پذيرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتيجه بررسي در دانشگاه محل قبولي ثبت نام نمايند در غير اينصورت سازمان مسئوليتي در صورت منفي شدن نتيجه بررسي نخواهد داشت .لازم به ذكر است پس از بررسي هاي لازم نتيجه با کلیک بر روی همان شماره درخواست ثبت شده قابل مشاهده خواهد بود.

پیگیری این درخواستها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود

درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین اکیدا از ارسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *