شرایط لازم جهت اخذ شعبه ی موسسه آموزشی زانا

شرایط و مراحل اخذ شعبه ی موسسه آموزشی زانا

متقاضیان گرامی باسلام در زیر به صورت مختر به نحوه ی واگذاری شعب موسسه ی اموزشی زانا و شرایط و مراحل لازم اشاره خواهیم کرد

اخذ شعبه ی موسسه ی آموزشی زانا بسیار دشوار نبوده و افراد دارای شرایط میتوانند جهت طی کردن مراحل ان اقدام نمایند

در مرحله ی اول فرد باید شرایط مندرج در اگهی های استخدام روسای شعب موسسه ی اموزشی زانا را کامل داشته باشد و در صورت کامل بودن شرایط میتواند به روابط عمومی موسسه جهت سیر مراحل اداری مراجعه نمایندبدیهی است به درخواست افراد فاقد صلاحیت رسیدگی نخواهد شد و به دلیل درخواست های بسیار جهت اخذ شعبه توسط متقاضیان گرامی افراد متقاضی میبایستی صبور بوده و تا اعلام روابط عمومی موسسه با این موسسه همکاری لازم را به عمل اورند

در ابتدا پرسنل روابط عمومی مدارکی را از شما درخواست خواهند کرد که شامل ۱: یک عکس واضح از کارت ملی ۲: یک عکس واضح از شناسنامه ۳: ادرس دقیق منزل ۴: کد پستی منزل ۵: شماره تلفن ثابت ۶: شماره تلفن همراه ۷: ادرس دقیق دفتر ( دفتر نباید کمتر از ۵۰ متر باشد و همچنین قابلیت نصب تابلو داشته باشد ) این موارد جهت تشکیل پرونده اولیه و احراز اطلاعات شما اخذ خواهد شد و پس از تشکیل پرونده و ارسال ان به واحد حراست و صدور مجور و تایید واحد حراست پیامک تایید واحد حراست برای شما ارسال میگردد ( توجه داشته باشید که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشید )

پس از تایید واحد روابط عمومی و واحد حراست پرونده شما به واحد روابط عمومی برگشت داده خواهد شد که این واحد دو فرم بصورت فایل pdf در اختیار شما قرار خواهد داد فرم اول مربوط به فرم گزینش بوده که میبایستی یک برگه از انرا پرینت گرفته با دقت پر نموده و امضا و اثر انگشت بزنید .

فرم دوم فرم تعهد نامه ی روسای شعب موسسه ی اموزشی زانا میباشد که میبایستی انرا با دقت مطالعه نموده دو نسخه پرینت گرفته با دقت و بدون خط خوردگی پر نموده و امضا و اثر انگشت بزنید و همراه دو قطعه عکس سه در چهار و فرم گزینش به ادرس دفتر مرکزی موسسه اموزشی زانا که توسط دفتر مرکزی موسسه اموزشی زانا در اختیار شما قرار خواهد گرفت از طریق پست پیشتاز ارسال نمایید . (توجه نمایید فرم هایی که فاقد امضا و اثر انگشت میباشند فاقد اعتبار بوده و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت )

پس از دریافت مدارک شما پرونده شما تکمیل گردیده و به واحد حراست جهت صدور احکام و ابلاغ و کد شعبه ی شما ارجاع داده خواهد شد که پس از صدور این احکام پیامک مبنی بر تایید ان برای شما ارسال میگردد

پس از طی کردن موارد فوق به طور دقیق و نداشتن هیچ گونه نقص پرونده و صدور احکام فرد متقاضی مبلغی را به عنوان حق کمیسیون پرداخت مینماید که پس از پرداخت حق کمیسیون مدارک وی شامل ۱: حکم نمایندگی ۲: ابلاغ نمایندگی ۳: یک نسخه از تعهد نامه ی شعبات ممهور به مهر موسسه ۴: مهر شعبه ی مذکور از طریق پست پیشتاز برای وی ارسال میگردد

فرد متقاضی پس از دریافت مدارک فوق میتواند به صورت رسمی به عنوان شعبه ی موسسه اموزشی زانا شروع به فعالیت نماید

روابط عمومی موسسه آموزشی زانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *