اطلاعيه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره‌ تاريخ، نحوه پرينت كارت و محل‌ رفع نقص كارت‌ شركت در آزمون دكتري (Ph.D) سال 1399 و اعلام الزامات بهداشتی جهت شرکت در آزمون

به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399 مي‌رساند:

 الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون 

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌  داوطلبان‌ از روز دوشنبه 99/05/06 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا همه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به درگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (شامل نام‌خانوادگي و نام، كد ملي و تاريخ تولد) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري) از كارت شركت در آزمون پرينت تهيه نمايند و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است كه براي شركت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. ضمناً ساير اطلاعات ديگر در برگ راهنماي شركت در آزمون كه همزمان با كارت شركت در آزمون بر روي درگاه اين سازمان قرار گرفته قابل پرينت و دريافت مي‌باشد. 

ب‌ ـ آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 

آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون داوطلبان بر مبناي شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 مي‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالي در كارت شركت در آزمون بايستي براساس توضيحات بند «د» (یادآوری های مهم) اقدام و در صورت نياز از ساعت 8:30 صبح الي 12:00 و از ساعت 14:00 بعدازظهر الي 18:00 يكي از روزهاي سه‌شنبه مورخ 99/05/07 و يا چهارشنبه مورخ 99/05/08 به حوزه‌هاي‌ رفع نقص كارت مراجعه نمايند.

ج- زمان برگزاري آزمون

براساس برنامه زماني پيش بيني شده فرآيند آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399 از ساعت 8:00 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 99/05/09 در 60 شهرستان مختلف كشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحاني بر روي كارت شركت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

د- یادآوری های‌ مهم‌ 

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كدملي، معدل مقطع كارشناسي، تاريخ فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل مقطع كارشناسي ارشد، تاريخ فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصيلي كارشناسي‌ارشد، هيأت علمي (مربي آموزشي رسمي)، دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشي رسمي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا تاريخ 99/05/09 منحصراً به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و داوطلبان در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 7 و 13 (جنس، معلوليت و زبان خارجي) كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده نمودند، لازم است در يكي از روزهاي سه‌شنبه مورخ 99/05/07 و يا چهارشنبه مورخ 99/05/08 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره 2) مراجعه نموده و موضوع را پيگيري نمایند تا مشكل برطرف گردد. ضمناً درخصوص بندهاي 12 و 21 (نام رشته امتحاني و محل برگزاري آزمون) هيچگونه تقاضايي پذيرفته نخواهد شد.

تبصره: آن دسته از دانشجويان سال آخر كه حداكثر تا تاريخ 98/11/30 در مقاطع كارشناسي ارشد و يا دكتري حرفه‌اي فارغ‌التحصيل شده و يا تا تاريخ 99/06/31 در مقاطع مذكور فارغ‌التحصيل مي‌شوند، در اين مرحله مي‌بايست نسبت به ويرايش و يا درج معدل فارغ‌التحصيلي (براي فارغ‌التحصيلان 98/11/30) و يا ميانگين نمرات واحدهاي درسي گذرانده شده (براي فارغ‌التحصيلان تا تاريخ 99/06/31) خود تا تاريخ 98/11/30 اقدام نمايند. اين داوطلبان مي بايست اصل گواهي تكميل و تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصيل، مربوط به معدل واحدهاي گذرانده تا تاريخ 98/11/30 (نمونه فرم در ذيل اين اطلاعيه درج گرديده) را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه نمايند. 

2- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بند 8 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد، براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد كشاورزي، ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) و سهميه رزمندگان (واحدهاي تابعه ستاد كل نيروهاي مسلح) لازم است حداكثر تا تاريخ 99/05/09 به قسمت ويرايش اطلاعات كارت آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399 در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان وارد شده و سهميه مذكور را اصلاح نمايند تا در صورت تأييد نهايي توسط ارگان ذيربط، سهميه براي شما اعمال گردد، در غير اين صورت با سهميه آزاد گزينش خواهيد شد و هيچ گونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد. ضمناً تاکید می‌گردد داوطلبانی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 99/05/11 به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

3- به داوطلبان توصيه مي‏شود كه مندرجات برگ راهنماي شركت در آزمون را كه همراه با كارت شركت در جلسه آزمون بر روي درگاه اين سازمان قرار گرفته است و قابل پرينت مي‌باشد دقيقاً مطالعه نمايند و با توجه به شماره داوطلبي مندرج در كارت ورودي و براساس آدرس حوزه‏هاي امتحاني كه بر روي كارت شركت در آزمون درج گرديده است حوزه ی امتحاني خود را شناسائي نمايند.

4-چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي‌باشد يا عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و … مي‌باشد ضروري است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عكس 4*3 (كه در سال جاري تهيه شده باشد) و كارت شناسايي ملي يا شناسنامه عكسدار به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره2‌) مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

5- داوطلبان براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار و چند مداد سياه نرم پر رنگ، مداد پاكن، مدادتراش، سنجاق و ماسک به همراه داشته باشند. از ورود داوطلباني كه كارت شركت در آزمون و كارت شناسايي (كارت ملي يا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

6- از آوردن وسائل اضافي به جلسه آزمون (بجز مدارك مندرج در بند 5 فوق) و هرگونه وسيله ارتباطي، الكترونيكي، و محاسباتي (از قبيل تلفن همراه حتی خاموش، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پيجر و ماشين حساب)، كيف دستي، ساك دستي،كتاب، جزوه، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن اكيداً خودداري نمایید. بديهي است كه به همراه داشتن هركدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط برابر آيين نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد و موجب محروميت از گزينش در آزمون مي‌شود.

7- با توجه به اينكه سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كيفي حوزه هاي برگزاري آزمون، نياز به نظرات شما به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابي حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تكميل نمودن پرسشنامه ارزيابي حوزه امتحاني خود در آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1399 از تاريخ 99/05/09 لغايت 99/05/16 بصورت اينترنتي از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمائيد.

8-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 99/05/16 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي با اين سازمان مكاتبه نمايند. بديهي است درخواست‌هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

هـ – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

7- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

8- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری نمایید.

9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

10- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

11- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

12- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

13- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.

14- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

15- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

16– پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام شود.

17- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و- تکمیل فرم خوداظهاری:

1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/04/28 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ 99/05/03 لغایت شنبه مورخ 99/05/04 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلباني كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل‌هاي وزارت بهداشت از ساير داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. 

2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون:

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/05/07 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

ز- قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمون هاي سراسري

ماده 5- تخلفات و جرايم در اين قانون مشتمل بر موارد زير است:

الف- ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي‌نظمي در برگزاري آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي

(به عنوان مثال تلفن همراه حتی به صورت خاموش) و دستگاه هاي حافظه‌دار.

ب- ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون داوطلب را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:

1- ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون.

2- تباني با داوطلبان يا افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست‌اندركاران آزمون از قبيل عوامل اجرايي و طراحان سئوال براي تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي داوطلب اصلي.

ج- استفاده از هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه‌دار.

د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان يا استفاده غير مجاز از آنها.

و- هرگونه تغيير غيرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي داوطلبان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو.

ح- خريد يا فروش سئوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سئوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غير واقعي باشد.

ماده 6- هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات هاي زير را درباره متخلفان دارند:

الف- درمورد مشمولان بند(الف)ماده(5):اخطاركتبي با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذي ربط يا محروميت ازگزينش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) يا بند (ج) ماده (5): محروميت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولي داوطلب در همان سال و محروميت از شركت در آزمون از يك تا ده سال بعد.

تبصره- آراي هيأت‌هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) اين قانون قابل تجديد نظر خواهي در هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مي‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهاي (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هيأت‌هاي رسيدگي متهم را براي رسيدگي و اعمال جزاي نقدي از ده ميليون (10.000.000) ريا ل تا يك ميليارد (1.000.000.000) ريال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاكم دادگستري معرفي مي‌نمايند.

ماده 8 – ارتكاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضويت در يك گروه يا شبكه باشد، موجب تشديد مجازات مي‌شود و تشكيل دهنده و سركرده گروه يا شبكه به حداكثر مجازات محكوم مي‌گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب مي‌باشد.

ماده 9- رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسيدگي برابر ساير قوانين جزايي يا رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري يا هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي يا كميته‌هاي انضباطي دانشجويان نيست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) اين قانون به مجازات مقرر در ساير قوانين و مقررات محكوم مي‌گردد.

ماده 10- در صورت محكوميت قطعي فردي به يكي از مجازات هاي مندرج در اين قانون، به استثناي مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيات رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها، قبولي وي در آزمون را ابطال مي‌نمايد. در اين صورت مؤسسه آموزشي مربوط از صدور و اعطاي هرگونه گواهي يا مدرك به وي خودداري خواهد نمود، و چنانچه گواهي فارغ‌التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامي ملزم به ابطال آن گواهي هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسي‌هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اكتسابي داوطلبي و سوابق تحصيلي وي مغايرت هاي غيرمتعارف مشهود و اساسي از قبيل عدم تطابق معدل ديپلم و دوره پيش‌دانشگاهي با رتبه و نمره اكتسابي در آزمون وجود داشته باشد، با تأييد هيأت‌هاي بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در يك يا چند درس عمومي و اختصاصي امتحان مجدد به عمل مي‌آيد. تعيين وضعيت نهايي آزمون اين داوطلب، بر اساس نتايج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي است.

ماده 12- هر مؤسسه يا آموزشگاه علمي و آموزشي كه براي افزايش آمادگي داوطلبان شركت در آزمون‌هاي مورد بحث اين قانون فعاليت مي‌كند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد، مجوز تأسيس آن لغو مي‌شود و مديران مسؤول آنها، علاوه بر محروميت دائمي از تأسيس و اداره اين گونه مراكز، به مجازات‌هاي پيش‌بيني شده در اين قانون و ساير قوانين محكوم مي‌شوند، و چنانچه مؤسسه يا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مديران مسؤول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هايي كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانوني ذي ربط مدعي‌العلوم نيز مي‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پيگيري تخلفات آنان اقدام نمايد.

 در خاتمه اضافه مي‌نمايد:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می¬شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را از تاریخ چهارشنبه 99/05/01 لغايت روز پنجشنبه 99/05/09 همه روزه بجز روزهای جمعه صبح از ساعت 8:00 الي‌ 14:30  با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 يا بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور در ميان بگذارند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *